donderdag 29 november 2012

Reizende lapjes # 2 en nog 2 kaarten

Jep jep !
 Weeral feest wat betreft de inhoud van de brievenbus!
Zegt nu zelf , daar kan je toch alleen maar blij van worden : 
enveloppen zonder vensterkes maar met lappekes.
Heel veel lappekes in dit geval!
Hier zitten dikke stapelkes tussen...
Merci Eva , heel veel merci !!!
Ondertussen werden er nog 2 kaarten gefabriceerd,
want aangezien ik aan het postcrossen geslagen ben, slinkt de voorraad hier zienderogen.

En...
Het is belachelijk,
ik weet het...
maar toch...
vind ik het nog lastig om zo'n kaartje naar een wildvreemde te versturen.
Dus postcrossers krijgen alleen zo eentje als ze in hun profiel aangeven dat ze houden van handgemaakt spul.
Neh.

7 opmerkingen:

  1. Maar die kaarten moet toch wel iedereen mooi vinden. Als er extra aandacht aan is besteed is het toch altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaarten hé...hmmm...me so jealous:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kaarten zijn prachtig!! Iedereen wordt daar toch blij van?! (maar ik begrijp eigenlijk wel, dat je ze niet weg wilt doen. Ze zijn zó leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al een mooie collectie stofjes. Die kaartjes zijn super. Ik heb dit in gedachte voor mijn kerstkaarten dit jaar. Heb alles al in huis maar moet er nu dringend aan beginnen maar heb nog zoveel te doen he.
    En eh, ik hou van hangemaakt spul ! ;-)

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog meer leuke lapjes! Heel tof! Die kaartjes zijn trouwens ook erg mooi. Kan me heel goed voorstellen dat je die niet 'zomaar' wilt versturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke lapjes en wat een prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, blij dat mijn lapjes heelhuids bij jou geraakt zijn. Ik ben benieuwd naar hoe je ze gaat verwerken, plezant om mijn stofjes zo ergens anders te zien verschijnen !
    En dat roodkapje-kaartje ... mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen