zaterdag 3 november 2012

Mandjes voor zusje

Een tijd geleden vroeg mijn zusje of ik een plastiekenzakjes-worst-ding voor haar kon maken in een stofke dat ze me gaf en dat paste bij haar nieuwe keuken.
Met de overschot maakte ik een klein mandje, dat zeer goed in de smaak viel.
Ondertussen is zusje verhuisd, en morgen gaan we op bezoek, met een cadeauke natuurlijk.
Een groter mandje en een plat broodmandje uit hetzelfde stofke.
Nu is het op, op een paar snippers na!

Broodmandjes tutorials vind je bij Oon en By MiekK.
Mandjes tutorial is van Vlijtig.
Ik paste de maten aan aan de lap stof, om hem zo optimaal mogelijk te gebruiken.
Dat ze er zo scheef uitzien ligt aan de fotografe, niet aan de naaister ;-)
Er gaat er eentje blij zijn morgen!

6 opmerkingen:

  1. Zo, goed bezig! Het is ook een erg leuk stofje. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niets zo leuk als zelfgemaakte cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n romantische stofjes, dat moet vast en zeker ook een romantische keuken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol ik moest toch wel even lachen en klikken toen ik 'plastiekenzakjes-worst-ding' las. Het is overigens wel een enorm handig ding zeg! Die ga ik ook eens maken :-) (als ik je idee mag lenen tenminste :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat ! da's juist zo plezant aan bloggen en blogs lezen : het eindeloos inspiratie kunnen opdoen !

      Verwijderen