dinsdag 20 november 2012

Home Sweet Home # 1

Ik vind de HSH bij 'by Eva Maria' altijd zo mooi.
Maar ik zag dat niet zitten om mee te doen,want hier ten huize is het eerder " Home Veel Rommel".
Gelukkig verklapte Eva Maria mij een gouden tip : ruim 1% op en zet die op je blog!
Vandaag bijt ik de spits af met :
(tromgeroffel)
 De kast bij de eettafel.

ah zo proper !

Pietje geverfd door Marte

De cactus in bloei !

Mijn zelfgemaakte lino met weerspiegeling van de ramen.
Home Sweet Home is een idee van Barbaramama, kijk via haar blog binnen bij de virtuele buren !
Als ik zo elke week 1% ondehanden neem, gaat dat hier op den duur nog blinken!

9 opmerkingen:

  1. ha ha ha ha ha...wat een goeie tip van je zeg!! enne wat reuze gezellig allemaal dat pietje is prachtig gemaakt door marte en die lit cactus ♥♥♥♥

    lino is ook gaaf en zo leuk om te doen he!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, reken maar uit. Over 100 weken heb je een schoon huis! Mooie linosnede! En dat Pietje, zo leuk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel! 1% van de tijd orde en netheid, 99% rommel, maar iedereen wordt er blij van! Super hoor, en wat een mooie lino heb jij gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo krijg je je huis wel netjes opgeruimd. Leuke binnenkijkers, mooie lino, knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een goede tip! En welkom bij het clubje ;-) Altijd leuk dat binnen loeren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi wat heb je een opgeruimd huis zeg! Die cactus is tof! Ik had er ook een, gekregen van mijn oma. Die bloeide ook altijd zo veel. Het zijn sterke planten maar helaas kon de mijne niet zo goed tegen de tuinier-drift van Ibbeltje. (vooral het snoei-werk) Wat een prachtige lino trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen