dinsdag 13 november 2012

Elisanna clutch # 2

De eerste Elisanna clutch die ik maakte 
dat ging niet echt goed .
(lees : dat was een gepruts en gefroemel van hier tot ginderachter,
 waarbij mijn hoofd vol zat met krachttermen die niet voor publicatie geschikt zijn)

Onze Jannes mag zaterdag weer naar een feestje van een tof klasgenootje.
"Mama, als het kan wil ik weer een pakske meenemen dat jij gemaakt hebt,
want vorige keer vonden ze dat allemaal keischoon" aldus de zoon.
"En haar lievelingskleur is turquoise"...

Helaas, helaas, in mijnen stoffenvoorraad is nu net die kleur sterk ondervertegenwoordigd.
Ik vond nog een piepklein stukje met de juiste kleur in de restjesbak.
Net genoeg voor een Elisanna clutch, als dat maar goed komt...

Het is gelukt !
Nog wat onvolkomenheden hier en daar, maar stukken beter dan #1 !
We gaan er nog wat instoppen en daarmee is het pakske weeral in orde, onze Jannes kan gerust zijn.

Ik had zelfs nog wat tijd over, en maakte nog snel een 'litske' voor Witje, de knuffelkat van Marte, want dat beestje werd al een tijdje meegesleept (lees : wandelt) aan een oerlelijk reclamelint.

Toch tof als uw mama zo een beetje kan handwerken hé ?


PS : het vilten medaillon heeft Marte zelf genaaid !
Knap hé !

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het er weer mooi uit zien! Wat een vrolijke stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk cadeautje ! En dat hartje is natuurlijk helemaal geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kado! En ik geniet van je vertelkunst. Regel 3 en 4, hilarisch! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn ook mijn kleurtjes, je word er blij van!
    Heel tof cadeautje en ook het zelfgemaakt hartje is super (zo moeder, zo dochter, zo tof dat ze die kans krijgt en aanmoediging)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof clutchke! Ik ga volgende week in de keuken van Elisanna een clutchke leren maken, ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen