vrijdag 23 november 2012

Duizend bommen en granaten !!!!!

Miljaar !
Potvolpitjes!
Akkerdzju!
(ik probeer hier beleefd te blijven...)
Ziet ge de oorzaken van het gescheld?
* de kertsman zijn ondergoed is gekrompen 
lees : ik gebruikte draad die dunner was dan de rode)
* bij de wanten ging het erger mis : de draad is op ! 
Dilemma's :
° Maak ik de sokken van de kerstman ook in de dunne draad?
°Trek ik die wanten terug uit of introduceer ik een nieuwe rage:
één want gecombineerd met één mitaine ?
Ge leest het mannekes, handwerken is soms recht evenredig 
met broddelen, blunderen, foeteren en aanverwanten.
Nu ga ik een 'goei zjatteke kaffe' drinken,
'k heb het nodig!


9 opmerkingen:

  1. uuuuh..... verder gaan met rood? Heb je in ieder geval weer een hele want...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ,soms kan het erg tegen zitten. Een bakkie koffie bied dan even wat troost. Optie om met rood verder te gaan lijkt mij ook wel leuk. Het ziet er allemaal wel heel schattig uit. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ondergoed van de Kerstman ziet er wel schattig uit zo ;) En ik zie toch zeker een voordeel hoor met die halve want! Weet je hoe handig dat is als je een telefoon hebt met een touch screen! Hoe je niet steeds je want uit te trekken als je iets wilt typen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha ha ha ha ha ha ha...........................SOLLY, maar ik lig in een deuk van je blog tekst, natuurlijk vind ik het wel glad vervelend voor je daar gaat je goede werk

    lieve groet en een troost knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lach me een kriek om je scheldwoorden! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh, dat kan zo frustreren. pfff, volgende keer meer geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die kleertjes er wel superleuk uitzien . Lieve groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, dat is pech.
    Ik zou die kleertjes van de kerstman lekker zo laten en ook zijn sokken met dezelfde wol breien als zijn ondergoed.
    En ik zou een deel van de linkerwant uithalen, dan een stuk met een andere kleur haken en dan weer een klein stukje grijs. En dan hetzelfde bij de rechterwant.

    BeantwoordenVerwijderen