vrijdag 19 oktober 2012

SHAS : wat ik kreeg!

 Een gehaakte cirkel in prachtige kleuren
 Zie die details,
 een knoopsteek,
 schelpjessteken, hoe langer je kijkt, hoe meer prachtige steken je ziet !
Ik ga hier een groot kussen van maken, ik heb het perfecte stofke al gespot in mijn voorraad.
 Een herfsttas, met kleurrijke voorkant,
 en achterkant (of andersom),
met handige binnenzakjes,
 en een ritszakje,
en een sleutelclip (daar ben ik heel blij om, want in mijn huidige tas is het altijd een gezoek en gegraaf om mijn sleutels op te diepen...)

Een lief kaartje onthulde dat ik mijn herfst - schatten kreeg van Charadano
DANK JE WEL !

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleedje en wat een prachtige tas! Je bent ook goed verwend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Daar is veel energie en tijd in gestopt. Dat zie je zelfs op de foto! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cirkel en tas! Ben blij dat je er blij mee bent. Bedankt voor je deelname aan de swap!

    BeantwoordenVerwijderen