donderdag 18 oktober 2012

Post x 3 en 4 en 5 en 6 update!

Post 1
Ik kreeg een zeer mooi en gedetailleerd liefdeskoppeltje van Sil, dank je XXX !!!

Post 2
Dat envelopje uit handgeschept papier met hartjes , dat vertrekt spoedig richting &é"'(§è!çà)-  :-)

Post 3
De witte omslag met ruitjesversiering bevat mijn allereerste postcrossingkaart.
Blijkbaar verkiezen veel postcrossingers (is dat wel een woord???) om hun kaart te ontvangen zonder envelop, maar ik vrees dat het haakrandje daar niet tegen bestand is (mijn eerste bestemmeling woont echt wel Heel Ver Weg...)

Post 4
Een nieuw handgemaakt kaartje

Post 5 update
Waar blijft mijn SHAS?
Het was de allereeste keer dat ik aan een Swap meedeed, dus ik word nu toch lichtjes zenuwachtig of ik wel iets ga ontvangen...(15/10 was de 'deadline')
Mijn SHAS is er !!!
En het was keurig op tijd gepost , de vertraging ligt dus zeker niet aan mijn swapmaatje.
Ik ben er HééL BLIJ mee, dank je wel Anja!!! (meer nieuws en foto's in een volgende post)
Helaas is er ook nog post 6 : de kaart van de autokeuring, daar ga ik dus niet graag naartoe...

7 opmerkingen:

  1. Leuk hè post? (behalve dan van de apk;-))Ojee ik zou er ook zenuwachtig van worden, maar soms heeft de post wat vertraging! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is het postcrossers (maar mss heb ik dat ook maar zelf verzonnen).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die post. Ik had ook mijn swappakketje in het weekend verstuurd en kreeg vandaag bericht dat ze het had ontvangen. Gelukkig want het is toch vervelend als het niet aankomt. Maar ja hebt in ieder geval een leuk pakketje gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk, post! Ben benieuwd hoe jouw SHAS er uit ziet! :) De mijne heb ik gisteren ontvangen en ik heb er vandaag een bericht over geplaatst op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid! Wat ben je verwend! Ik ben erg benieuwd wat er in jouw pakketje zat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gedaan-xxx-Sil
    Jij zit goed in de post-heerlijk-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen