maandag 15 oktober 2012

Muts & Picmonkey

Aangezien moeke met mijn eerste gehaakte muts aan de haal ging, moest ik er een nieuwe maken.
Ik kocht 2 bolletjes garen van Schachenmayr smc Boston en ging aan de slag.
Aangezien het dikke draad is (haakpen 7 of 8) kwam ik steevast uit op een veel te grote muts!
Toen ik voor de derde (!) keer opnieuw begon, was het dan ook stapje per stapje, zonder patroon, maar met het gezond verstand ingeschakeld.
De derde keer was dan ook de goede keer !
De foto's zijn bewerkt met freeware van Picmonkey, heel plezierig om te doen.
De eerste foto is bewerkt omdat het model niet wil gezien worden met een meisjesmuts, de tweede gewoon voor de lol.
Kijk, bewonder de must en huiver voor het vampiertje...

De muts van Marte vampier werd gemaakt door Daphne van Karmijn & Kobalt, prachtig hé!!!
PS : het patroontje heb ik uitgeschreven; als er interesse is, zwier ik het op het net.

6 opmerkingen:

  1. Grappig die vampier, handig als dat je die in huis hebt als model:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is precies toch een beetje groot uitgevallen die muts van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marteke vindt het precies goed zo, dan kunnen haar oortjes er lekker warm mee in!

      Verwijderen
  3. Zelf ook zo'n mooie muts? Kijk eens op www.headict.nl (Bernard - headict)

    BeantwoordenVerwijderen