zondag 9 september 2012

We hebben een winnaar !

Het stofke gaat naar :
 Zie wat een vuile tafel (ah ja, we hebben net ontbeten)
 Zie wat nen puinhoop op de achtergrond (ah ja, dat is de speelkamer)
 Zie wat een schoon handje (ah ja, dat is van onze Jannes)
 Zie wat een kras op de tafel (ah ja, dat is 'het leven zoals het is')
Ziehier : de winnaar !
Het is Pommelien !!!

En nu een speciale attentie voor Saskia van Mama Modus, mijn Allereeste Echte Volger: 
zij krijgt ook een meterke van de retrostof, 
dan hebben we iemand die eerst is, en iemand die gewonnen heeft!

Dus schatten, mail me jullie adressen, en hou dan de komende week jullie brievenbus in de gaten.
Liefs,
CarlaK
Carla(dot)Killens(apenstaartje)gmail(dot)com

8 opmerkingen:

  1. Proficiat aan beide winnaars, leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor de winnaars, wat een gelukjes toch weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dik applaus voor de winnaressen! En volgende keer mij kiezen hoor. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaaaaaaaaaaaaah !!!! :oD
    made my day!!!! (en dat betekent veel als je een slechte fybro-dag hebt lol)
    ik stuur je een mailtje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw, super!!! ik ben der zeer blij mee...ook mijn dagje goedgemaakt, zeker weten! Liefs, Ilse (pommelien

    BeantwoordenVerwijderen