maandag 17 september 2012

Vanalles en een muts

Ik ben blijkbaar met twaalfendertig dingen tegelijk bezig, en daardoor raakt er weinig af.
Ik haak nog steeds kaartjes,
 er liggen twee gehaakte uiltjes op oogjes en snavels te wachten,
 er moeten nog wat herfstrokjes genaaid worden, 
er is een sjaal in de maak, 
ik wil wat vilten kerstversieringskes knutselen.....
Wel is er al ietske klaar voor de Secret Autumn Handmade Swap
, maar dat is SECRET, dus dat kan ik nog niet tonen...
Gelukkig is er toch een toonbaar dingetje afgewerkt :
een muts !
Jannes lacht wat groen; allez mama een roze te grote muts, dat draag ekik ni zenne!

Al een chance Janneske, want ze is voor mij!

5 opmerkingen:

  1. Haha toffe muts! En jij ook al bezig met de SHAS? Ik ga er vanavond aan beginnen. Hoop dat alles helemaal lukt zoals gepland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik zei ook al "oef" in Jannes zijn plaats! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supergrappig Jannes , draag de muts en je bent welgemutst !
    moek

    BeantwoordenVerwijderen