zaterdag 22 september 2012

Speldjes portemonneeke

Onze Jannes is nog maar net terug van een weekje avonturenklassen.
Ons Marte vertrekt dinsdag op cultuurklassen.
Gelukkig heeft onze Zander een gewone schoolweek,
We zijn hier dan al twee weken achter elkaar met ene 'te weinig' .... ;-)
Aangezien Marte haar haartjes weer langer wil laten groeien,
 heeft ze een extra attribuut nodig in haar valies :
 een speldjestasje.
Want de froufrou is nog te kort om mee in een staart te kunnen,
en hij is te lang om los te laten hangen,
dat geeft visibiliteitsproblemen.
Dus had ik weer iets te maken :

Lief hé !?

Zonder knobbels, ik kan het eindelijk !

Met een vrolijke voering.

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat zal handig zijn om die speldjes zo bij te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! En wat een leuk woord, visibiliteitsproblemen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuk tasje, gaat zeer zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super netjes die rits!! Lukt mij nog niet zo goed! Bij ons thuis liggen de knipjes overal behalve op de plek waar ik ze kan vinden, grrrr! Misschien kan ik ook wel zo'n leuk ritstasje maken! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een handigheid! Echt heel netjes die rits!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oké, dat is dus wééééér iets om toe te voegen aan mijn to-do-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    Ik dacht dat ik jou al een tijdje volgde, maar het blijkt andersom te zijn. ;-) Daar is nu verandering in gebracht.
    Bedankt voor je reacties op mijn blog. En tot blogs.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen