woensdag 12 september 2012

Kaarten maken

Het is hier precies een kaartenfabriekske...
Ik heb er nog véél uitgeknipt...
Gelukkig is het heel plezant om te doen, nu alleen nog wat garen in bijpassende kleurtjes aanschaffen, want de eerste exemplaren kwamen tot stand met restjes die hier nog rondslingerden.
Maar nu ik de techniek(en) en de smaak te pakken heb, wil ik wel dat ze écht mooi worden!
Dat is hier maar een tiende van de verzameling (het was een DIK boek).


Roodkapje is mijn favoriet van deze vier.



10 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de eindresultaten, maar de eerste 4 zijn veelbelovend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die plaatjes zijn echt zo ontzettend mooi! Ga de volgende keer bij het kringloopwinkelen toch eens wat beter op de boekenafdeling rondsnuffelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, doe je ook aan postcrossing? dan hoop ik dat je mij eens trekt;)

    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, dat is zo mooi, nu heb ik spijt dat ik onlangs zo'n oude prentenboeken heb weggegooid. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! Het is echt verslavend, vind je niet? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen