vrijdag 21 september 2012

Kaarten en geheimen ...

De geheimen betreffen allemaal de Secret Handmade Autumn Swap. 
Ik heb al enkele dingen gemaakt,
 maar die kunnen niet getoond worden voor mijn swap-bestemmeling het heeft ontvangen.
 (en ik wil het laten zien want er zijn echt toffe dingen bij !!!!;
 maar het is nog niet verstuurd want ik wil nog iets bijmaken)
Tussendoor blijf ik kaartjes maken, die kan ik gelukkig wel tonen.
Ziehier, de nieuwste vier :



De 'jongensprentjes' haak ik zonder schulpenrand, dat is wat stoerder.
Bij de Pinokiokaart was het geel garen op, ik heb er dan een stukje groen tussengezet. 
Vinden jullie dat dat kan, of is het 'not done' ?

6 opmerkingen:

  1. Wat een vlijt! Ze zijn erg leuk! Het was me niet opgevallen dat er een stukje groen tussen zat als je er niet op had gewezen... Ik ben benieuwd wat je maakt voor de swap. Ik ben er ook druk mee. Zo leuk!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha stom he dat je niets mag tonen van wat je voor de swap aan het maken bent? Ik ben er ook al druk mee alleen had mijn jongste naaimachine ineens weer kuren (dat heeft hij soms ineens) dus moest ik het over een andere boeg gooien. Tot ik gisteren ineens goed in mijn woonkamer keek en me ineens bedacht dat er in het kastje waar de parkiet op staat nog een heel mooie oude dame zit! (niet echt een oude vrouw natuurlijk, maar een Singer naaimachine uit 1968) Deze machine heeft alleen zo verschrikkelijk veel mee mogelijkheden dan mijn andere dat het weer even goed puzzelen was hoe het ook alweer werkte. Maar! Ik heb dus gisteren en vandaag een rokje (uit 'het' boek uiteraard) gemaakt en ben nu weer zeker genoeg om ook de rest van mijn swap af te maken. En eerlijk... ook hetgeen ik eerder maakte even opnieuw te doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Vind het dan haast jammer dat mijn haakvaardigheid nog niet zó goed is... Tsja, wat wil je na 3 maanden...? En die Swap vergt wel de nodige moeite hé? Geheimhouding vereist... Poeh, moeilijk! :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat groene stukje ertussen maakt het uniek, ik zou er je handelsmerk van maken!

    BeantwoordenVerwijderen