dinsdag 4 september 2012

Een Madame Zsazsa rokje voor de herfst

Versta mij niet verkeerd, het is schitterend weer, en dat mag nog lang zo blijven; maar de herfst gaat zowiezo stiekem binnensluipen....
'k Zag al wat verkleurde blaadjes, en zelfs al een paddenstoeleke of twee...
Ik kan me dus maar beter voorbereiden zoals de eekhoorntjes, die verzamelen al wintervoorraad.
Aangezien ik genen eekhoorn ben, bereid ik me maar voor op vestimentair gebied.
Allez, op het vestimentair gebied van de dochter dan.
Et voila: une jupe pour l'automne !

 Ziet dat stikselke eens, goed hé !
Stof : van oma gekregen
Boordstof : was vroeger een t-shirt
Paddenstoeltjeslint : stoffenspektakel

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een knap stikseltje! ;) Het is sowieso een heel mooi rokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Uit dat mooie stofje zou gerust ook een rokje voor de mama kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook echt op dreef met van die a lijn rokjes met boordstof aan het maken, zo makkelijk en bijna verslavend modelletje, hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie afwerking! Mijn complimenten voor de prachtige rok! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon rokske : de dochter zal content zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan je je oma ook eens naar mij sturen met zo'n stofje? Supermooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen