maandag 27 augustus 2012

Mijn allereerste "geef-weg" oftewel give-away !

Te winnen :
2 meterkes smalle (83cm) voorgewassen maar ongestreken echte authentieke retrostof.
De kleuren zijn in't echt veel mooier!
De fond is gebroken wit en de motiefjes zijn in groen, lichtgroen en kaki, met zwart omlijnd.
Voorwaarden :
 Volger zijn of worden en een reactie achterlaten op deze post.
Mijn eerste 30 volgers doen dubbel mee ! (ah ja!!!)
Meedoen kan tot en met 8 september 2012.
De winnaar wordt bekend gemaakt op 9 september.
Succes!

PS :kijk een bij 'ruilen of kopen?', misschien staat er iets bij dat je kan gebruiken.

42 opmerkingen:

  1. En ik ben de eerste om mee te doen! Super tof stofje hoor, helemaal mijnen stijl.
    Ik zet je bij deze ook op mijn blog.
    Leuk leuk leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee, vind de stof erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, super! Ik doe heel graag mee, en volger was ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee voor dat keimooie stofke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh mijn god dat is een super stofje!!!!!!!
    ik doe mee ik doe meeeeeeeeeeeee!!!!
    ik volg je al lang ... maar blijkbaar ben ik geen volger van je? snap het niet hoor maar goed, ik maak me (terug) volger dan :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh kijk eens aan, ik was toch al volger maar ik kon mezelf niet zien lol

      Verwijderen
    2. Saskia, jij bent mijn Allereerste Echte Volger !
      Ik heb dat volgersblok anders gearrangeerd zodat je er weer bij opstaat, want mijnen Allereeste Echte Volger die naast het vakske valt (samen met nog een paar anderen)dat kon toch echt niet hé!
      Liefs, Carlak

      Verwijderen
  6. ook ik waag hier bij u graag een gokje, want dat stofje is super!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowkes, supermooie stof! Ik doe ook héél graag mee. Volger was ik al en bericht is bij deze ook in orde, sé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat dat nu toevallig mijn kleuren zijn... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgertje was ik al!!! maar ik doe zeker mee!!! mooi stofke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je en leuk blog! Ben vlug volgster geworden en ik doe ook graag mee met je allereerste give away! (ben verslaafd aan alles wat retro/vintage is)

    Toevallig heb ik net zelf ook een eerste give away geplaatst op mijn blog! Meedoen kan nog tot en met donderdag want vrijdag zal ik de winnaressen bekend maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oei, ik probeer even opnieuw. Blijkbaar was de eerste keer niet gelukt...

    ik schreef dus: oooooooh ik zie dit rokje of kleedje al helemaal voor me...ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ojaaaaaa helemaal retro en helemaal mijn kleurtjes, ik waag dus een kansje. Ik zie mezelf wel in een rokje van dit mooie stofje lopen!
    Dank voor de tip :-) Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe meeee voor retrooooo!!! en bij deze word ik volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh Carlak wat gezellig dat je mee doet aan mijn give away! Dank je. Maar ik moet je wat bekennen, ik ben volgens mij verliefd op dit stofje. Vooral de ingezoomde versie doet mijn hart snel slaan en mijn buik maakt zelfs een huppeltje bij de gedachten dat er een klein kansje is dat ik win...Nou ja, ik weet zeker die andere meiden hebben ook vast van allerlei moois mee in gedachten. Rest niets dan geduld en duimen draaien. Ik kom je volgen en ben benieuwd naar meer moois! Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, wat een gaaf stofje nou daar doe ik natuurlijk graag aan mee, spannend je eerste weggever. En inderdaad die Den Helder, ik ben er geboren maar woon er nu niet meer, hoor!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O en ik heb een linkje op mijn blog gezet, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waw, wat een prachtig stofje! Jammer dat ik niet meer bij de eerste 30 volgers ben, maar ik waag mijn kans toch nog hoor.
    Ik zet ook een linkje. Geeft dat een extra kans? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo'n schoon stofke ! natuurlijk doe ik mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super stof!! Ik doe mee hoor! (Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik bij je eerste 30 volgers zit!) Ik ga nu gauw mijn vingers kruizen, spannend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohlala! Wat een dot van en stofje!!! Oh wat hoop ik dat ik win...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waaauw droomstofje !
    Echt een prachtstof !
    Ik doe super super graag mee !
    En volgen doe ik met plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja daar doe ik heel graag aan mee.Ben ook meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tuuuuuurrrrrlijk doe ik graag mee, amai zo'n schoon stofke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook zeer graag mee! Zo'n schoon stofke. Daar zou ik wel raad mee weten...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie stof! Omdat ik weet dat het zo leuk is om veel reacties te krijgen op een give-away laat ik dit bericht achter. De laatste tijd heb ik al een paar give-away's gewonnen, dus ik laat de eer om te winnen aan een ander over.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben helemaal into retrostofkes, dus ik doe heeeeeeeeeeel graag mee! Duimen voor mezelf nu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Volger was (en blijf!!!) ik al :-) Mooi stofje, ik doe graag mee!!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat een pareltje! Zo een pracht-stofje!
    Ik waag dan ook heel graag een kans. En ik heb blijkbaar geluk, want ik ben al even volgertje.
    Ik zal ook een linkje op ons blogje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Waaw wat een leuk stofje! Ik ben helemaal into retro... maar als ik die haaksels hier zie, zou ik dat ook wel eens willen proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik doe ook heel graag mee met je give-away!!! Net op de valreep ;-) Héél mooi stofje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe ook graag mee ga je zeker volgen... hopelijk is het geen probleem dat ik zelf geen blog heb:)
    Lieve groetjes,
    Marina
    Kan ik je ook volgen via mail?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Marina! Natuurlijk is dat geen probleem!
      Ik heb net de mogelijkheid toegevoegd om via mail te volgen, hopelijk werkt het.
      Liefs,
      CarlaK

      Verwijderen
  32. Leuke blog! En mooi te winnen stofje. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog vlug op de valreep meedoen, dat ik dit over het hoofd gezien heb, zo een geweldig stofje!
    En ik duim voor die 50, spannend is dat :0)
    Nog veel plezier met alles wat je onderneemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje mineetje, ik ben er helemaal gespannen van dat ik nog net mee kan doen met je give-away(ken je dat? dat je hart opeens sneller gaat kloppen enzo). Waarom? omdat ik die stof van jou super gaaf vind, daar kan ik zoveel moois uit maken. Ik durf bijna geen ideeën te maken want tja zo ik zie ben ik niet de enige die dit stofje WAUW vindt;)

    Ik was trouwens nog geen volger van jou, ik ben via via bij jou terecht gekomen en om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer precies hoe???? Maar ach, ik ben er!!!

    Zonnige groetjes vanuit het oosten,
    Thea.



    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig stofje!
    ik doe graag mee (en ik word meteen volger van je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Maar zo'n mooi stofje! Op de valreep ontdek ik jou give-away, en meteen ook jouw blog. Ik doe graag mee! En ik word volger, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Morgen is het zover spannend hé!
    Fijn weekend,
    Marina

    Ik weet niet of je weet maar die letters die we moeten ingeven zijn zo onduidelijk... al 4 keer geprobeerd ga het nog eens overdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Net op tijd ontdek ik je give-away nog en wat een prachtig stofje!
    Ik doe graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. O, wat ben ik blij dat je op mijn blog gereageerd hebt! Eerst een half uurtje (!) berichtjes lezen, want jeetje, wat maak jij veel moois... Daar wordt een mens toch blij van? :-)
    Maar ik ga graag in op je uitnodiging in en doe mee met je give away! Ben ik nog op tijd? O ja; én je hebt er een volger bij (voor reclame maken is 't een beetje laat..)!
    Fijn weekend! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen