dinsdag 28 augustus 2012

De Elissanna Clutch Klucht

De Elisanna clutch, dat is echt zo'n schoon dingske, ik wou dat ook eens maken.
Ik amuseerde mij goed met het uitzoeken van de lapskes stof en het paspelleke.
 Ik besloot de knoopskes achterwege te laten wegens niet zo handig in een reiskoffer
 (dat geraakt los, of erger dat haakt ergens in).
Ik knipte nauwkeurig alle delen, en gebruikte volumevlies in plaats van instrijkvlieseline
 (wegens out of stock van dat laatste).
So far so good. 
En toen werd het maken van de clutch een echte klucht.
 Drie keer opnieuw begonnen aan de rits 
(CarlaK en ritsen, dat gaat nog véél oefening vergen, zucht). 
Valse plooikes, gebroken bovendraad, dan weer leeg spoeltje .... nie te doén !!!
 (CarlaK en het tornmesje, mannekes, da's een duo dat goed samenwerkt!)
Soit.
Het staat ineen.
Het ziet er zelfs redelijk goed uit.
Als ge weet waar ge niet moet kijken.
Pfffft...
 mmm..
 tja...
 oeijoejoei
 alarm!!!
ma ziet is ne keer hoe schattig
(als ge dus weet waar niet te kijken)
Eind goed, al goed.
Het gaat toch dienst doen.
Potvolpitjes!

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er toch schoon uit! Die stofjes zijn sowieso super! En ach... wie gaat er nu aan de onderkant van jouw clutch kijken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ja zeg. Ik ken dat gevoel hoor. Heel frusterend want in je hoofd ziet het er fantastisch uit en de werklijkheid komt daar niet mee overeen;
    Maar het is uiteindelijk toch een schoon resultaat. Ik vind het wel leuk hoor. En hele mooi stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is in godsnaam een ' clutch ' ?
    ziet er anders wel goed uit !!
    moek

    BeantwoordenVerwijderen