woensdag 13 juni 2012

Phoebe bag

 
Phoebe bag aka sjakosj voor Marte !
Eind vorig jaar won ik o.a. een verukkelijk lapske stof bij Ingthings.
Het werd gekoesterd en ik durfde er niet zomaar de schaar in te zetten, tot ik op de werkbeschrijving van de Phoebe bag stuitte. Dat stofke is daar geknipt voor ! (letterlijk en figuurlijk).
Aangezien ik geen vlieseline meer had, stak ik er volumevlies tussen, daardoor blijft de tas vrij mooi in model en is ze uitermate geschikt om Marte's Nintendo in mee te nemen. Dat volumevlies vormt immers een dik zacht beschermlaagje. (Wat ne zin, ne commercial voor maandverband is er niks tegen).
Enfin, hier is ze dan, mijn allereerste Phoebe bag :
Voorkant
Binnenkant
Achterkant

Stof : gewonnen bij Ingthings
Voeringstof : stoffenspektakel
Volumevlies : veritas
Ingenaaide drukknoop : uit de naaidoos van bonneke
Patroon : Phoebe bag van Artsycraftybabe

5 opmerkingen:

  1. Super! Fantastische stof en combinatie! Heel erg leuk gedaan! Mijn complimenten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héél mooi gedaan, een tasje om verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfecte match van de stofkes en een superschattig modelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat , je wordt stilaan een ' echte ' modiste
    doe zo voort moe carla

    BeantwoordenVerwijderen