vrijdag 18 mei 2012

Stof en aanverwanten



Het was stoffenspektakel in Mechelen, daar kan ik te voet naartoe, zo dichtbij !
Het was echter maar een rap-rap bezoekske van een uurtje, want we moesten gaan feesten, een van de nichtjes gaf haar lentefeest. Van onderstaande foto's zijn alleen de rood-met-witte-stippen stofjes en de fournituren van het stoffenspektakel.
Omdat ik op voorhand wist dat ik er maar heel efkes zou kunnen rondneuzen had ik een bestelling geplaats bij Fabricworm, en die kwam vorige woensdag toe!
Kijk en geniet !

 
















6 opmerkingen:

  1. Oh ,wat een leuke buit !

    Ik was er ook maar voor een uurtje ,moest daarna ook naar een comunniefeest .
    Ik heb 2 toilecireetjes gekocht .

    En morgen ga ik terug richting Mechelen om mijn nieuwste aanwinst op te halen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er ook! Als ik later de lotto win, dan koop ik gewoon het stoffenspektakel op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja idd, behalve dat achterste kraam met minder mooie stoffen naar mijn goesting, en die waren dan nog keiduur ook, daar stond dan ook geen kat :-)
      Als het nog eens in Mechelen is kan je hier een koffieke komen drinken, het is te voet op 5 minuutjes!

      Verwijderen
  3. Amai, supermooie stofjes. Ik ben blij dat je de weg naar fabricworm gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Ik ben helemaal weg van stofje 3,4 en 6! En die gitaren zijn ook fantastisch! Geweldig gevonden! Ik ben benieuwd hoe je ze gaat verwerken! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen