zaterdag 12 mei 2012

Kaarten

Straks ben ik uitgenodigd op een verjaardagsfuif van 5 toffe madammen.
Eentje ervan is mijn zusje, die heeft haar cadeautjes allang gekregen.
Het concept is simpel, inkom en 1 drankje gratis, volgende drankjes en broodjes aan democratische prijzen. Zo kan er gevierd worden zonder dat de feestbeesten eraan failliet gaan. Er werd dan ook verzocht om geen pakskes te kopen (vermits de bijdrage aan de consumpties als pakske telt).
Om toch niet met lege handen toe te komen maakte ik voor elke jarige en kaartje met een vilten bloem.
De bloem kunnen ze eraf halen om nadien eventueel als broche te gebruiken.


Ik maakte 4 min of meer dezelfde bloemen.
De vijfde moet nog gemaakt worden, die is voor zus; zij mag zelf haar kleuren kiezen uit mijne voorraad !

2 opmerkingen:

  1. Ik vind een kaart met dubbele functie altijd een super goed idee ( met broche, bonnen, sleutelhanger, maakt niet uit :0)),maar zo een extraatje is mooi meegenomen!
    Mooi gemaakt!
    En veel plezier op het feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awel ik was ook op dat feestje , moeilijk te vinden maar eens aangekomen : voor herhaling vatbaar , plezant en allemaal toffe mensen !!

    BeantwoordenVerwijderen