zondag 15 april 2012

PIF 2012 blogversie

"Pay it forward 2012"

Het begon op Facebook maar het kan ook perfect in blogland : Pay It Forward 2012!
Gene paniek, er moet absoluut niets betaald worden, en al helemaal niet vooraf.
De bedoeling is simpel : bezorg iets dat je zelf gemaakt hebt aan de eerste 5 leden die reageren op dit blogbericht, en bezorg het hun voor eind 2012.

Ik zag dit voor het eerst bij 'Lotte's frutsels' en was meteen gewonnen voor het idee !
Je hebt meteen een goede reden om  5 dingen ineen te steken (een kaartjessetje, een naaiwerkje, een tekening, zelfgebakken koekjes,....) én je gaat  5 mensen blij maken!



Hieronder de 'officiele' PIF 2012 tekst :

Ik beloof om iets handgemaakt te maken voor de eerste vijf mensen die hieronder reageren (ik kies wat het zal worden). Zij moeten dit op hun beurt in hun status op hun blog plaatsen en iets handgemaakts maken voor de eerste vijf mensen die reageren.

De regels zijn dat het met de hand gemaakt moet worden en ontvangen moet worden voor het einde van 2012. Het kan net zo simpel zijn als het maken van een kop koffie voor een vriend. 


En de 'officiele' verduidelijking van Lotte van Lotte's frutsels, waar ik mij volledig achterschaar:
(behalve dan dat ik wel koffie lust )

Die kop koffie moet je niet letterlijk nemen, we willen niet dat die koffie uitloopt in de brieventas van de postbode die met onze online bestellingen moet zeulen, trouwens ik lust geen koffie ;-) Klein en schattig voldoet zeker !


 
Dus mensen : reageer !!!
Liefs, CarlaK

1 opmerking:

  1. Helemaal Leuk ik wil wel mee doen! Ik ga dit berichtje dus ook posten? Ben benieuwd!!!! Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen