donderdag 19 april 2012

Nieuw leven voor een kartonnen ladenkastje

 Er was eens een kartonnen ladenkastje dat betere tijden had gekend. Het had wat versteviging nodig, en de afbeeldingen van de vriendjes die jarenlang trouw de inhoud bewaakten waren verbleekt door het zonlicht.
  Gelukkig hebben we zowat gerief in huis om dergelijke euvels de wereld uit te helpen.
 Meten, knippen, plakken en het probleem is van de baan!
 Dag Pooh, dag Ieoor, dag Teigetje, dag Knorretje!
Ik maak al zelf plakvliegtuigjes, en beschilder ze met mooie blauwe verfjes.
Blauw is namelijk mijn lievelingskleur. Nu zijn mijn schuifjes weer sterker en passen ze terug bij mij, want allez mama, Pooh-beer, da's iets voor kleine kinderen hé...
Ge hebt gelijk zoon, ge hebt weeral gelijk !

1 opmerking:

  1. Dit zou mijn jongste echt fantastisch vinden! Hier is het vooral een Roe en Lollifant-fan.

    BeantwoordenVerwijderen