dinsdag 27 maart 2012

trakteert nekeer uzelf !

Vandaag word ik weer een jaartje ouder, dus, tijd om mezelf eens te trakteren !
Ik schafte me een set vrolijke haakpennen aan en knipte een oud kindertshirt in een hele lange reep om zo zelf dikke draad te maken. Het lukte wonderwel ! Ik haakte een onderzetter volgens de instrukties van Miekk. Het haakt heel plezant en het gaat reuzerap vooruit !


Ik nam ook een abonnement op Ottobre design kids, ik ga mijn brievenbus met ongeduld in de gaten houden...
Met mijn naaimachine kan ik steeds beter overweg, haken heb ik ook in de vingers, breien op twee priemen : geen probleem.
Nog te leren : breien op meerdere priemen maar vooral foto's maken die helderder zijn!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wens je een fijne dag! EN je hebt een leuke onderzetter gehaakt.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je verjaardag!!!
    veel plezier met de haaknaalden en binnenkort de ottobre!

    BeantwoordenVerwijderen