donderdag 29 maart 2012

Ruilen?

Het is geruild !
Echt tof, er volgen hoogstwaarschijnlijk nog ruilertjes.
Veel plezier ermee Karmijn &Kobalt !
Wie wil er dit jurkje en golfje van Zulupapuwa in maat 128 ruilen tegen iets zelfgemaakts ?



De kleuren zijn anders in het echt, het groen is meer grasgroen en het rood is zachter dan op de bovenste foto maar feller dan op de onderste. Het setje is tweedehands maar kan zeker nog een rondje mee. Ik heb het altijd zo mooi gevonden dat ik het niet over mijn hart krijg om het in een textielbak te steken. Dus : wie wil het ruilen voor een zelfgemaakt kleinoodje ?

2 opmerkingen:

  1. Dat is een schoontje! Ik wil wel ruilen met iets ( ook al heeft de dochter al héél veel kleertjes ;-) )
    Of misschien kan je er nog centjes voor krijgen op de verkoopgroepen op facebook! Ik ken er anders wel een paar waar je er zeker nog iets voor krijgt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij komt jouw richting uit ! Mail je even je adres door op Carla(dot)Killens@gmail(dot)com? Ik hoef er echt geen geld voor , een verassinkje terugkrijgen is veel fijner (een postkaartje volstaat al, het gaat om het gebaar)
    Oh ja, mama's en dochters kunnen nooit kleertjes genoeg hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen