vrijdag 30 december 2011

Recycleer eens een adventskalender


Hier zijn ze er alledrie gek op, zo'n goedkoop kartonnen adventskalendertje waar achter elk deurtje een chocolade figuurtje zit. Ze weten dat als ze zo'n kalender naast hun ontbijtkommetje vinden het aftellen naar de vakantie en de feestdagen écht begint. Het is ook de enige maand van ze alle twaalf dat ze elke dag beginnen met chocolade bij het ontbijt!
(sorry voor de foto-op-de-kop, ik krijg dat # "!&é"#zoals ik het wil)-ding niet zoals ik het wil)


eigenlijk zitten de mooiste (retro) prentjes aan de binnenkant, dus.... recycleren die handel!


Knippen, plakken , gaatjes maken en hopla, de pakjeslabels voor volgend jaar zijn klaar.


Nu nog een jaartje wachten voor ik ze kan gebruiken...

3 opmerkingen:

  1. Hihihi grappig tezien dat we niet de enegen zijn die de adventkalender recyclen. Ik heb de vormpjes bewaard voor op de taart volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger gebruikte ik de plastik vormpjes van de chocolade adventskalender om met gips of kaarsvet te vullen en dan te verven en in de kerstboom te hangen. Dit is ook een leuke tip (en leuke kalender!) Liefs MiM
    je hebt er ook een volger bij...

    BeantwoordenVerwijderen